Vážení zákazníci,
děkujeme, že nakupujete v našem eshopu. Tímto vás chceme poprosit, abyste si při přebírané zásilce od kurýra důkladně zkontrolovali stav balíčku.
Pokud je balíček viditelně poškozen (krabice je deformovaná nebo roztržená) – NEPŘEBÍREJTE HO.
Velmi si vážíme práce přepravců a kurýrů, kteří vám doručují naše balíčky, avšak v důsledku zvýšeného počtu zásilek se může stát, že se svíčky v přepravě poškodí.
Pro tento případ a uplatnění reklamace vás prosíme, abyste při reklamaci postupovali následovně a balíček jste nám nafotili.
V případě reklamace poškozeného zboží od vás budeme potřebovat tuto dokumentaci:
Vyfotit krabici zvenčí
Vyfotit štítek KŘEHKÉ
Vyfotit výplň zevnitř
Vyfotit trasovací štítek
Vyfotit poškozené zboží
Trasovací číslo
Informace jak postupovat v případě poškozeného zboží naleznete zde
Děkujeme za pochopení.
Tým Astron