Vážení zákazníci,

děkujeme, že nakupujete v našem eshopu. Tímto vás chceme poprosit, abyste si při přebírané zásilce od kurýra důkladně zkontrolovali stav balíčku.

Pokud je balíček viditelně poškozen (krabice je deformovaná nebo roztržená) – NEPŘEBÍREJTE HO.

Velmi si vážíme práce přepravců a kurýrů, kteří vám doručují naše balíčky, avšak v důsledku zvýšeného počtu zásilek se může stát, že se svíčky v přepravě poškodí.

Pro tento případ a uplatnění reklamace vás prosíme, abyste při reklamaci postupovali následovně a balíček jste nám nafotili.

V případě reklamace poškozeného zboží od vás budeme potřebovat tuto dokumentaci:

Vyfotit krabici zvenčí
Vyfotit štítek KŘEHKÉ
Vyfotit výplň zevnitř
Vyfotit trasovací štítek
Vyfotit poškozené zboží
Trasovací číslo
Informace jak postupovat v případě poškozeného zboží naleznete zde

Děkujeme za pochopení.

Tým Astron